gespecialiseerde kapsalons
Partner worden van Simson’s hair of een gratis training ontvangen voor u en uw medewerkers?
training voor kapsalons
Vanuit kappers krijgen wij vaak vragen over het proces voor- en na een haartransplantatie. Waar moeten wij bijvoorbeeld als kapper rekening mee houden bij het knippen en wassen van het haar? Om deze reden hebben wij een training voor kappers samengesteld.
Deze kunt u als kapsalon gratis bij ons aanvragen voor u en uw personeel. Een haarspecialist zal de training bij u in de salon verzorgen. De training duurt ongeveer 2 uur.
Na het volgen van de training krijgt uw salon en uw medewerkers een certificaat van deelname uitgereikt.
Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om partner te worden van Simson’s hair. Er hangen hier een aantal voorwaarden aan op het gebied van hygiëne en het kennisniveau van de medewerkers. Aan de andere kant biedt dit voordelen voor de salon, zoals:
- Gratis advies van een vaste haarspecialist van Simson’s hair
- Nieuwe klanten
- Een verhoogde retentie
- Hoger opgeleidde en meer betrokken medewerkers
Inhoud training voor kappers
Welke onderdelen worden behandeld in onze training voor kappers?

Haarverlies
In de training worden de meest voorkomende oorzaken en gevolgen van haarverlies behandeld.

transplantatie technieken
Welke transplantatietechnieken worden er gebruikt en hoe werkt het?

wassing
Waar moet u op letten bij het wassen van de haren en de (hoofd)huid?

kniprichtlijnen
Waar moet u op letten bij het knippen of scheren voorafgaand- of na afloop van een haartransplantatie?

Producten
Welke (haar)producten kunt u gebruiken? En hoe kunt u hier een terugkerende klantenkring mee opbouwen?

haargroeiproces
Hoe verloopt het haargroeiproces in de jaren na een haartransplantatie?
Voordelen partnerschap met simson’s hair

Advies haarspecialist
Met al uw vragen over haartransplantaties kunt u terecht bij uw vaste haarspecialist van Simson’s hair.

Nieuwe klanten wassingsproces
Wij maken ook reclame voor uw salon op onze website, social media kanalen en in de persoonlijke comunicatie naar de klant toe.

extra specialisatie
Door de extra opgedane kennis kunnen u en uw medewerkers de kennis delen en hierdoor meer betrokkenheid met de klant realiseren.

jaarlijkse training
Uw (nieuwe) medewerkers krijgen elk jaar gratis een training verzorgd door Simson’s hair. Op deze wijze zijn uw medewerkers altijd up-to-date met de laatste ontwikkelingen.

Terugkerende klanten
Uit ervaring blijkt dat klanten die via ons doorgestuurd worden vaak terugkomen voor een ‘normale’ knipbeurt.

MEer omzet verkoop producten
U kunt speciaal ontwikkelde haarproducten toevoegen aan uw assortiment, waardoor u meer omzet kunt genereren.
Wat verwachten wij van onze partners?
Deze voorwaarden slaan vooral op hygiëne, knip- en wastechnieken en de deelname aan de jaarlijkse trainingen. Ook vragen we uw toestemming om enige reclame-uitingen in uw kapsalon aan te brengen (een brochure en een sticker). Meer weten?
veelgestelde vragen
Ik wil mijn wassing niet zelf doen, kan dit bij mijn kapper?
Wij trainen kappers om het wassingsproces voor u als klant uit te voeren. Staat uw kapper nog niet tussen onze partners vermeld? Laat uw kapper dan met ons contact opnemen
Ik wil graag een training volgen, hoe werkt dit?
U kunt online vrijblijvend een afspraak inplannen, Simson’s hair neemt vervolgens contact met u op. Ook kunt u altijd bellen naar +31 (76) 78 57 874.
Ik ben kapper en wil graag partner worden, hoe werkt dit?
U kunt online vrijblijvend een afspraak inplannen, Simson’s hair neemt vervolgens contact met u op. Ook kunt u altijd bellen naar +31 (76) 78 57 874.
neem contact op
Stel hieronder een vraag en wij nemen binnen 24 uur contact met u op. U kunt ook direct een telefonische intake inboeken via het online boekingssysteem!